TWORZYMY GRY!:D

Tworzymy oryginalne gry, bo uwielbiamy grać w świeże i niespotykane produkcje.
Tworzymy intuicyjne gry, bo lubimy grać „z marszu”.
Tworzymy miodne gry, bo dający mnóstwo frajdy gameplay jest duszą każdej gry.
Tworzymy regrywalne gry, bo najwięcej frajdy sprawia nam odkrywanie głębi rozgrywki.
Tworzymy gry o krótkiej pojedynczej rozgrywce, bo jesteśmy dorośli i nie mamy czasu na kilkudniowe partie w Cywilizację lub Fallout: New Vegas, ale za to nie pogardzimy kilkugodzinną partyjką w Through the Ages czy Le Havre.
Tworzymy gry według własnych upodobań, bo mamy dobry gust

 

O nas

  • Daniel
  • Alex
  • Michał
  • Kamil W
  • Kamil D
  • Diana
  • Radosław
  • Boss
  • Ty

Zapragnął projektować gry zaraz po urodzeniu, albo niedługo później, i tak mu już zostało. Game design stawia na pierwszym miejscu wśród swoich zainteresowań (zaraz obok grania) i stara się doskonalić zgodnie z dewizą Lego: „Tylko najlepsze jest wystarczająco dobre”.

Malowanie i programowanie również nieźle mu wychodzi, ale ponieważ wybrał już swoją drogę, poszukuje ludzi które go w tym wesprą, najchętniej takich, których programowanie lub malowanie obrali za swoją drogę zawodową.

Wielka fanka gier, grania i Dark Souls, prawdziwa Gaming Girl. Czy skrada się po lesie, strzela z karabinu czy pojedynkuje się na świetlne miecze, zawsze zwraca uwagę, czy listki są odpowiednio oteksturowane, czy karabin jest dobrze zaprojektowany i czy miecze emitują odpowiednie particle.

Włada wieloma stylami, doskonale dobiera kolory, swobodnie prowadzi linie. Świetnie się czuje zarówno w grafice koncepcyjnej, jak i produkcyjnej. Jej droga z gamedevem dopiero się zaczyna, ale jest to wejście smoka ;)

A jej punkt „G” ma na imię „Geralt”

Wojownik spod sztandaru grafiki koncepcyjnej. Berłem władzy powołuje do życia formy które nie zaistniały jeszcze w przyrodzie, a mieczem logiki tnie zbędne ozdobniki kształtując bryły spajające urodę i sens.

Gorący miłośnik kreacji mających swój własny, niepowtarzalny charakter. Świetnie radzi sobie w tworzeniu koncepcji zarówno dla grafik 2D, jak i 3D, w czym ma już spore doświadczenie. Tworząc grafikę dba o harmonię oprawy gry i jej mechaniki, co podsumowuje lakonicznym terminem „stylówa” ;)

Po pracy rzeźbi własną grę figurkową

Tam, gdzie kończy się stos a ciągi binarne tracą nazwę, na granicy znanej przestrzeni nazw powstają nowe gry Federacji Gamespolu. Dzielny Kapitan Działu Programistycznego daje odpór obcym – przynajmniej obcym jemu – bugom, lagom i spadkom FPSów. W wolnym czasie doskonali się strategicznie, pomagając krasnoludom w budowaniu fortec, a rasie ludzkiej w kolonizacji kosmosu. A teraz przygotujcie się do skoku sterowania! 3… 2… 1…

Kamil W. przewodzi działowi programistycznemu, w czym niezmiernie pomaga mu jego wieloletnie doświadczenie w programowaniu oraz doskonała znajomość Unity3D. Poza tym, dzięki nadnaturalnym zdolnościom rozumienia kodu potrafi pokonać nawet Największego Potwora Spaghetti!

Logiczne?

/* TODO:
* Kamil D.
* Lubi programować gry.
* Lubi grać w action RPG. Podziela zainteresowania miłośników Dark Souls.
* Lubi banany.
* Potrafi pisać shadery!
* Jest spoko
*/

Najbardziej specjalna agentka Gamespolu o kryptonimie „pajęczyca”. Z finezją tka sieć kontaktów społecznych, dostarcza informacje, infilitruje miejsca i wiąże ludzi. Prezentuje się zawsze z gracją, ujmując innych pokazami szermierki słownej, prezentacją siły argumentów i magicznej aparycji.

Diana to dziecko nowoczesnych mediów i naturalnych umiejętności marketingowych. Przedstawia Wam nas z lepszej strony, prezentuje nasze gry i odpowiada na emaile. Wszystkie.

Poza tym jest słodka, czyż nie? Choć… niech Was to nie zwiedzie

Strażnik Gamespolu. Nie widzisz go, ale on dba o nasz spokojny sen. W obliczu nocy, gdy globalna wioska śpi, on zagłębia się w niebezpieczne meandry prawa własności intelektualnej, zawsze wychodząc z tych potyczek obronną ręką.

Radca prawny, zajmujący się w firmie kwestiami umów i prawa autorskiego. Chroni nasze sprawy i służy pomocą. Jeśli chcesz z nami coś podpisać, to będzie pierwsza osoba, do której Cię odeślemy.

Jak na nowoczesnego prawnika przystało, akceptuje płatności w bitcoinach

Tajemniczy osobnik, który założył Gamespol w sobie tylko znanym celu. Temat tworzenia gier jest mu obcy, ale temat tworzenia dochodowych przedsięwzięć już bardzo bliski. Jest wyczulony w kwestii jakości i zawsze trzyma rękę na pulsie, by każda jego marka zachowywała wysoki poziom. Finansuje tworzenie gier i uczy zasad biznesu, pomagając tym, którzy sami chcą sobie pomóc. Dlaczego wybrał akurat nas? No, to chyba oczywiste

Dziedzina artystyczna: biznes i marketing.

Jeżeli Twoje pasje oscylują w pobliżu gier, a przy tym posiadasz umiejętności z których jesteś dumny oraz nieco branżowego doświadczenia, przyłącz się do nas. Jeżeli przy tym jesteś znudzony tendencją branży do zjadania własnego ogona i masz głębokie pragnienie pójścia pod prąd, a przy tym najwyżej cenisz doskonale dopracowany gameplay – nie mogłeś trafić lepiej

Co robimy

Handy Bot

Gra logiczna, która złapię Cie i przytrzyma na długie godziny.

W Handybot sterujesz robotem który ucierpiał w katastrofie stacji kosmicznej – zostało mu tylko jedno ramię. Próbuje on dostać się do kosmonauty uwięzionego na samym dole stacji i musi się nieźle nakombinować przesuwając siebie lub skrzynki tak, by ostatecznie dostać się do włazu prowadzącego na niższy poziom. Na którym czekają na niego skrzynki mające jeszcze ciekawsze efekty ;)

Handybot to gra logiczna, w której gracz ma dużą swobodę w konstruowaniu rozwiązania, co nie znaczy, że będzie to proste. Docelowymi platformami są platformy mobilne oraz PC, Mac i Linux.

Monster Munch

Gra logiczna z przyjemną grafiką i zabawną mechaniką o której nie możemy powiedzieć jeszcze zbyt wiele, ale bądźcie czujni

Nasze Gry

Find the Melody

Gra muzyczna inna niż wszystkie.

Przedstawiamy Wam grę muzyczną, unikalną o tyle, że opierającą się na zdolnościach muzycznych, a nie na zręczności i refleksie. Jeżeli chcielibyście przestać fałszować pod prysznicem, poznać trochę klasyki, żeby błysnąć erudycją w towarzystwie lub wyrobić słuch i zaskoczyć koleżankę zaimprowizowaniem na gitarze ostatniego rockowego hitu lata – spróbujcie Find the Melody, może siedzi w Was ukryty talent? ;)

Podczas tworzenia gry nauczyciele muzyki z którymi współpracowaliśmy uznali Find the Melody za przydatne narzędzie do nauczania podstaw wiedzy o muzyce i rozwijania muzycznych zdolności. Bardzo nam miło i polecamy Find the Melody innym nauczycielom, korepetytorom i rodzicom dla wspomagania rozwoju muzycznego swoich podopiecznych ;)

Po więcej zapraszamy na: findthemelody.com

Gra dostępna w sprzedaży na platformy:

 

Kogo szukamy

Oczywiście że Melody! Żartowaliśmy ;)

Obecnie szukamy programisty gier w Unity3D, który wesprze nas swoimi profesjonalnymi umiejętnościami. Czy jego doświadczenie zostało zbudowane na programowanie gier dla platform stacjonarnych czy mobilnych, dla nas istotna jest tylko jakość rezultatu ;)

Jeżeli posiadasz inne, ale równie przydatne w gamedevie umiejętności, napisz do nas również. Za jakiś czas będziemy potrzebowali kolejne osoby do studia, może nawet szybciej, niż myślisz.

Napisz do nas

Kontakt

Adres: Galeria "Olimp", Al. Spółdzielczości Pracy 34 lok. 18, Lublin 20-400
Telefon: (+48) 662 062 102
Email: info@gamespol.pl

Gamespol Sp. z o.o.
NIP: 9462655674
REGON: 362898845

Jesteśmy polską firmą z polskim kapitałem (co podkreśla nasza nazwa :). Pragniemy promować nasz kraj tworząc gry o najwyższej jakości z których będziemy dumni prezentując je na arenie międzynarodowej. Jeżeli podzielasz naszą pasję do gier, dołącz do nas!

Skontaktuj się z nami

Wyślij

Dziekujemy za Twoją wiadomość

Wystąpił Błąd